הזדמנות השקעה בקרן נדל"ן מניבה

USA.png

גיוס הושלם

השקעה קבוצתית בפרוייקט מולטי פמילי בניהול מלא של נדלניר עם בטוחות.

 

הזדמנות מאי 2023
לאחר פרויקט מוצלח ההזדמנות חוזרת
השקעה קבוצתית בפרוייקט מולטי פמילי בניהול מלא של נדלניר עם בטוחות.

הזדמנות מיוחדת במינה.
 

רוצה לייצר הכנסה נוספת של ₪2000 בחודש?​

הזדמנות השקעה בנדל"ן
המתאימה לתקופה הנוכחית עם מימון אטרקטיבי ואשר צפויה לספק החזר אמין על ההשקעה
יכול לעניין אותך?

הזדמנות השקעה בנדל"ן מניב המתאימה לתקופה הנוכחית עם מימון אטרקטיבי וצוות מקומי אמין שנבדק בפרויקט מוצלח שהסתיים. יכול לעניין אותך?

קבלת תזרים שוטף מיידי מבניין מאוכלס.

הזדמנות להנות מרווחי הון במימוש המתוכנן תוך 5 שנים.

השקעה פאסיבית בניהול מלא של נדלניר.

הגנות ובטחונות עם חשבון נאמנות ועורך דין.

השקעה ל-30 משקיעים בלבד

השקעה ל-30 משקיעים בלבד

השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הזדמנות השקעה מולטיפמילי הבאה של נדלניר ב-2024:

רוצה לקבל פרטים על קרן השקעות נדלן בארה"ב שלנו?

הגיוס החל ופתוח ל-30 משקיעים בלבד

לקבלת מידע מורחב השאירו פרטים:

5
משך זמן השקעה (שנים)
50000 $
השקעה מינימלית
12
שנות נסיון לנדלניר

דוגמאות מעולות לבתים שהכסף שלך יכול לקנות

נגן וידאו

מודל השקעות ייחודי עם אחריות לתוצאה​

הגנות ובטוחות למשקיעים

מודל השקעות ייחודי עם אחריות לתוצאה​ והגנות ובטוחות למשקיעים

תמצית הצעת השקעה:

בטוחות והגנות למשקיעים:

מה הזדמנות בהשקעה?

יתרונות

ניסיון

תהליך ההשקעה שלנו מבוסס על 10 שנות ניסיון ויותר מ-150 עסקאות נדל״ן בארה״ב

נדל”ן בבעלות

רישום בעלות הנדל"ן על שותפות המשקיעים מהווה בטוחה לכסף.

מינוף נדל"ן מולטיפמילי

להנות מתנאי מינוף בריביות מועדפות בזכות הנסיון וגודל העסקה

ניסיון

תהליך ההשקעה שלנו מבוסס על 10 שנות ניסיון ויותר מ-150 עסקאות נדל״ן בארה״ב

הגנה למשקיעים

בטוחות והגנות למשקיעים, העסקה מתבצעת עם חשבון נאמנות

מינוף נדל"ן מולטיפמילי

להנות מתנאי מינוף בריביות מועדפות בזכות הנסיון וגודל העסקה

איך זה עובד: תהליך השקעות נדל"ן מניב של נדלניר

1
2
3

אני ניר בבג'ני, מייסד נדלניר - נעים להכיר

בהכשרתי, מהנדס תעשייה וניהול מהטכניון בהצטיינות. 11 שנים הייתי ממונה על ניהול פרויקטים והנדסת תהליכי עבודה כמהנדס בחברת "טבע". בשנת 2012 התחלתי להשקיע בנדל"ן בארצות הברית.
את הניסיון, הגישה והמיומנויות ההנדסיות שרכשתי הבאתי איתי גם לעולם ההשקעות. ליוויתי באופן אישי משקיעים המעוניינים להשקיע בנדלן מניב בארצות הברית. התשתית החזקה והמשומנת שבניתי הניבה עד היום מאות עסקאות מוצלחות.

העסקה שלך יכולה להיות הבאה בתור.

משקיעים ממליצים על נדלניר

נגן וידאו
נגן וידאו
נגן וידאו
Tatyana Malkov
Tatyana Malkov
קרא עוד
לכולנו לפני שעושים השקעה בנדלן קיים חשש וחוסר ודאות מהרבה בחינות, דאגה על הכסף שיכול ללכת על משהו שלא נכון. ככה גם אני הגעתי לניר. כיום, כעבור 4 שנים יכולה לומר הרבה תודה על העזרה, סבלנות ,אמינות, הוגנות, נכונות לעזור בכל עת גם לאחר ביצוע העסקה. חשוב ללכת להרפתקה, עבורי לפחות , עם אדם שאפשר לסמוך עליו. מומלץ בחום.
Moshe Weizman
Moshe Weizman
קרא עוד
מקצוענים אמיתיים! לאורך כל הדרך הרגשנו ביטחון ושקיפות בתהליך. במסגרת הליווי בוצעה רכישה של בית, שיפוץ ושידוך לחברת ניהול. הכל תקתק, הבית הושכר לאחר שבועיים מהשיפוץ מעל המחיר שתוכנן. מומלץ בחום.
משה בראל
משה בראל
קרא עוד
ניר הוא מנטור, מלווה, מעצים בידע, חבר לדרך וחבר לחיים, אמין, ובעל כשרונות וידע עצומים בנושא השקעות, אחרי שנים של נסיון בתחום, וצוות שלם מקצועי מקומי שבנה מאחוריו, ונסיון אישי שלי איתו בעסקאות שעשיתי ואעשה בעתיד. מומלץ לכל אחד מתחיל או מנוסה שרוצה השקעה מקצועית ושקט בראש ! אוהב אתכם ניר וארן.
Yuval Yaeger
Yuval Yaeger
קרא עוד
חשבתי לקנות בית אחד בארה"ב, אבל היו לי הרבה חששות. קיבלתי המלצה חמה על ניר בבג'ני (נדלניר). נפגשנו והוא הסביר לי בצורה מאד מקצועית את התהליך ועשה איתי תאום ציפיות. לאורך התהליך ניר היה מאד ישר ומקצועי. כל המלצה שלו מנומקת היטב ומגובה בעובדות ומספרים. לניר היה חשוב שאבין כל דבר. למדתי, ואני עדין, לומד ממנו המון. כמו כן הוא זמין 7x24, לכל שאלה בכל שעה. באתי בשביל לקנות נכס אחד, וכמה חודשים אחרי יש לי כבר שני נכסים מושכרים ועוד מספר נכסים בתהליכי קניה מתקדמים. הכל בזכות ניר. ממליץ בחום!
גילי אוזר
גילי אוזר
קרא עוד
הצעד לרכישת נדל"ן בחו"ל , היה מלווה בחששות מבחינתי, לאור העובדה, שזוהי ההשקעה הראשונה שלי מעבר לים. שתי הסיבות העיקריות שלי לבחירה בניר היו: 1. אמינות 2. מקצועיות אני שמח על הבחירה בניר, לצאת איתי למסע הזה, שהתגלתה כמהלך נכון. ממליץ בחום...
Amir Pelled
Amir Pelled
קרא עוד
תודה רבה לניר ולארן על הליווי מהתחלת התהליך ועד סופו. הסדר והשקיפות לאורך כל התהליך עזרו מאד ביצירת ביטחון ורוגע (חשוב לא פחות) בכל שלב ושלב. אני בהחלט רואה את עצמי חוזר שוב לנכסים נוספים.
הקודם
הבא

רוצה לייצר הכנסה נוספת של ₪2000 בחודש?​

השקעה ל-30 משקיעים בלבד

השאירו פרטים כדי לקבל מידע על הזדמנות השקעה מולטיפמילי הבאה של נדלניר ב-2024:

דוגמא לפרויקט מולטיפמילי קודם

שאלות נפוצות של משקיעים

שאלות נפוצות של משקיעים

נכס Multi Family הוא בניין/ קומפלקס של מספר מבנים או מספר בתים בשכונה אשר יש לו בעלות יחידה. לכן, מולטי פמילי בארצות הברית משמש את בעלי הנכס כסוג השקעה למגורים. למעשה, זהו נכס ללא פרצלציה כך שהנדל"ן כולו בידי בעלים יחיד. הבעלות היחידה יכולה להיות בצורה של משקיע פרטי בודד או חברה. במקרה של קרן השקעות חברתיות מדובר בבעלות יחידה של חברה.  כלומר, החברה היא התאגדות משפטית של מספר משקיעים לצורך רכישת נכס מגורים מניב.

שוק נכסי ה-Multi-Family נחשב לאטרקטיבי מאוד וחווה צמיחה חזקה הן בביקוש, בעליית מחירי השכירות ורמת ההשקעה בנכסים מסוג זה. נכסים מסוג זה מושכים חברות גדולות כגון משקיעים מוסדיים, משקיעים כשירים, פאמילי אופיס, קרנות הון פרטיות וחברות ביטוח המגוונות את סל השקעות נדל"ן בארה"ב שלהם בנכסי נדל"ן מסוג זה.

בין מאפייני שוק ה- Multi-Family ניתן למצוא מספר מאפיינים:

  1.  יתרונות לגודל בעבודת חברת ניהול נכסים המתפעלת באופן מלא את שירותי המתחם. חברת הניהול לוקחת על עצמה את האחריות לכל היבטי התפעול של הנכס – שיפוץ ואחזקה לפני מסירה, תחזוקה שוטפת וניהול הנכס על בסיס יום יומי, שיווק הנכס לשוכרים, בדיקת השוכרים וחתימה על החוזים, ביצוע גבייה ותשלומים עבור מיסים, חשמל, מים וגז ובמידת הצורך גם בפינוי דיירים שלא עומדים בתשלומי השכירות. במולטי פמילי גדולים ישנו יתרון לגודל המאפשר להציב עובדים במשרה מלאה במתחם עצמו.
  2. השקעה פסיבית. עסקאות מולטי פמילי באמצעות קרנות השקעה מאפשרות מבחינת המשקיעים פתרון השקעה ללא התעסקות. המנהל הכללי אחראי לבקרה על חברת ניהול ושירות למשקיעים הכולל דיווח שוטף, חלוקות כספים ואף טיפול בנושאי מס ברמת השותפות.
  3. פיזור סיכונים. מפני שרישום נכס מסוג Multi Family בארה"ב הוא בדרך כלל על גוף אחד. לכן, ההוצאות וההכנסות מתחלקות בין כל המשקיעים בשותפות. אם בנכס קיימת דירה לא מושכרת או אם יש הוצאה גדולה, ההשפעה על הביצוע הכולל של המתחם קטנה ככל שהיקף הפעילות גדול יותר.
  4. שיקולי מיסוי בקרנות השקעה מולטיפמילי. ניתן לבצע השקעה בנכס מסוג זה באמצעות רישום חברת LLC שמאפשרת הכרה בהוצאות, הפסדים וכמובן גידור האחריות במקרה של תביעה או נזקים.
  5. גיוון. השקעות נדל"ן אלטרנטיביות לשוק ההון מאפשרות לגוון ולהקטין חשיפה ביחס לכל שאר הנכסים הפיננסיים בתיק ההשקעות כמו קרנות השתלמות, קרנות פנסיה, קופות גמל להשקעה, ביטוחי מנהלים אשר כולן חשופות אל שוק ההון. 
  6. יצירת מקור הכנסה שוטף יציב. נדל"ן מניב בתפוסה גבוהה נחשב מסורתית לכלי היציב ביותר לטובת יצירת מקור הכנסה תזרימי שוטף יציב וצפוי.
  7. רמה גבוהה של רווחיות. עסקאות מולטיפמילי מאפשרות ליצר השבחת נכסים כפויה דרך שיפור ביצועים כמו גם פוטנציאל עליית ערך על פני הזמן. הסטורית מדובר באפיק השקעה המייצר למשקיעים תשואה עודפת ככל ומתנהלת על ידי יזם מנוסה ואמין.
  8. סיכון גבוה. השקעות מולטיפמילי כרוכות במורכבויות וסיכונים שיכולים להיות גבוהים מאוד. מדובר בהשקעה במניות של חברה פרטית המפתעלת פרויקט יזום נדל"ן. משכך, מוניטין ביצוע הפרויקטים הקודמים של מנהלי המיזם צריך להיבחן בקפידה ומומלץ להיעזר באנשי מקצוע כולל יעות משפטי ויעוץ מס.

כאשר משקיעים בנכס מסוג מולטי פמילי כחלק מקבוצה ישנו יתרון משמעותי. היתרון הוא האפשרות להתחיל את ההשקעה בסכום נמוך יחסית ולייצר, יחד עם משקיעים אחרים פיזור סיכון ואפשרות לנטילת מימון אפקטיבי. בניכוי ההוצאות בגין עמלות הניהול והתחזוקה מתקבלת תשואה, אשר במקרים רבים גבוהה יותר מהשקעת נדל"ן בישראל. עסקאות אלה נקראות גם עסקאות סינדיקציה, כאשר החברה היזמית משמשת בתפקיד הסינדיקט שך ההשקעה, כלומר איגוד המשקיעים לכדי שותפות אחת.

כמו כן, ישנם יתרונות נוספים. ביניהם:

  • תשואה: תשואה שוטפת משכירות הדירות הקיימות בנכס קיים המושכר ברובו.
  • רמת פיזור גבוהה: פיזור השקעה גבוה על פני מספר רב של יחידות הקיימות במתחם.
  • מס: מיסוי נמוך יחסית, עקב יתרונות המס הגלומות בהכרה בהוצאות המימון.
  • יציבות: השקעה עם רמת יציבות גבוהה לאורך זמן.
  • פוטנציאל גבוה: ישנם פרויקטים עם מרכיב השבחה יזומה, המגלמים פוטנציאל לרווח הון במכירה בתום תקופת ההשקעה של 5-3 שנים.
  • גמישות: גמישות פיננסית בסוג ההשקעה.
  • זו אינה השקעת נדל"ן ישירה בבעלותך. הגורם המושך משקיעים מכל העולם אל השקעות הנדל"ן, הינו הביטחון בבעלות על נכס פיזי. בהנחה ורכשת את נכס הנדל"ן בצורה נכונה, קרן ההשקעה שלך מגובה בבטוחה ברורה ויציבה הנכס. בהשקעות קבוצתיות, המשקיע אינו הבעלים של הנדל"ן אלא שותף מוגבל של חברה פרטית. לכן, אינו בעל השליטה בנכס, ואינו נהנה מההגנה על הקרן הכרוכה בעמדה בסיסית זו.
  • סיכונים הקשורים ביזם – זו השקעה בחברה פרטית מפוקחת חלקית. לאחרונה חברות רבות מצטרפות לטרנד של השקעות נדל"ן קבוצתיות, מדובר בתחום שבו הפיקוח נמצא בראשיתו, ובטח שאינו ברמת פיקוח כמו של חברות אשר נסחרות בשוק ההון. זהו מרכיב הסיכון העיקרי, המהווה את סיבת השורש המסבירה כיצד משקיעים הפסידו את מיטב כספם בהשקעות אלה.
  • קושי במימוש – כאשר בבעלותך הישירה נכס נדל"ן להשכרה, הינך נמצא כמשקיע בעמדה הקלה והנוחה ביותר למכור את הנכס בשוק הפתוח בכל רגע שתחפוץ. בהנחה וביצעת השקעה שפויה, באפשרותך יהיה למכור את הנכס למספר פוטנציאלי רב של רוכשים, בין אם משקיעים או בין אם המעוניינים ברכשת בית בבעלות פרטית למגורים. לעומת זאת, חברה המחזיקה נכס מולטי פמילי, נמצאת בהגדרה בשוק קטן יותר. ככל שהשוק קטן יותר, כך אתגר המכירה גדול יותר. מעבר לכך, בהשקעה קבוצתית המשקיע אינו נמצא בעמדת שליטה להחליט על מימוש, בהנחה ובעקבות שיקולים כאלו ואחרים, החלטת להנזיל את כספי ההשקעה בזמן מוקדם יותר. תמצא שהאפשרויות שלך מוגבלות ביותר, יהיה עליך במקרה הטוב למצוא משקיע שייכנס לנעליך, ובמקרה הרע יותר גם אם תצליח למצוא כזה משקיע, תיתקל בקנס. לכן, מדובר בהשקעה שבשום פנים ואופן לא מומלץ לבצע בכסף אחרון ואו כסף שישנה שבירות שתצטרך בתוך 7-10 שנים, במידה ומימוש הפרויקט מתעכב.
  • גודל הפרויקט ומורכבותו – חשוב להבין כי עסקאות מולטי פמילי, ובמיוחד אלו הכוללים מרכיב השבחה יזומה, מהווים אתגר יזמי גדול ומשמעותי מעבר לפרויקט שיפוץ והשכרה של נכס מסוג סינגל פמילי. לכן בהתאמה, גם בהשוואה של חברה מקצועית ואמינה בהשקעות סינגל פמילי בארה"ב לעומת חברה  מקצועית ואמינה להשקעות בתחום המולטי פמילי, יש לקחת בחשבון שהשונות האפשרית גדלה ככל שהפרויקט גדול יותר ומורכב יותר. דחייה בפרויקט קטן של מספר חודשים היא אפשרית,  בפרויקט גדול דחייה של מספר שנים בלוחות הזמנים היא הרבה יותר אפשרית ככל שהפרויקט גדול יותר.
  • השקעות במינוף גבוה – לרוב, השקעות אלו מובנות מימון בנקאי של כ75% ומעלה. היתרון באחוז המימון הגבוה בתנאים טובים הינו הגדלת התשואה. החיסרון בעמדת מינוף גבוה, היא שהינך כמשקיע חבר בקבוצה, מהווה את כרית הביטחון של הבנק להלוואה. בלעדיך, הבנק לא היה שוקל לעולם לתת מימון לנכס. כך שבמידה וההשקעה תצלח כולם שמחים, אך במידה וסיכון כלשהו ברשימה זו יתממש, המשקיעים בסכנת מחיקת הון ההשקעה כולו, כאשר הבנק בעמדה שבו יקבל את כל הכסף. הסיכוי היחיד של הבנק להפסיד, זה רק אחרי שהמשקיעים נמחקו ב100%, ולא משנה את אתה משקיע הוני או משקיע חוב בתוך הקבוצה.
  • עלות גבוהה לעומת בית פרטי. חסם כניסה גבוה לבעלות פרטית על מולטיפמילי, עבור משקיעים המבקשים להנות מהיתרונות בבעלות ישירה לנכס גדול, אך ללא החסרונות הגדולים של מבנה ההשקעה הקבוצתית.
  • צורך לבדיקות מורכבות וחקר שוק יסודי – ניתוח יסודי ומעמיק של עסקת מולטי פמילי דורש מיומנויות מקצועיות גבוהות, ולמעשה משאיר את רוב החברים בהשקעות אלה, בחסדי החברה היזמית המשווקת. לעומת זאת ניתוח עסקת נדל"ן מסוג SINGLE FAMILY הינה לרוב פשוטה וקלה הרבה יותר. לכן מומלץ להשתמש בייעוץ מקצועי ואו לבדוק האם קיימים גופים מוסדיים או משקיעים גדולים אחרים בפרויקט. במידה וההשקעה החברתית, היא כזו שחברים בה הרבה "דגים קטנים" זהו סימן לתמיהה לגבי טיב ההשקעה.
  • סיכוני שוק, מימון וריבית – עלולים להביא לשינויים דרסטיים בביצועי ההשקעה השוטפים. זמינות ועלות אשראי הינן דבר ורסטילי בטווח זמן בינוני ולכן יש לבדוק את יציבות תנאי המימון, גם בתרחיש שבו תכנית המכירה מתעכבת בכמה שנים.
  • סיכונים מקרו-כלכליים במדינת הנכס –  במקרה של האטה כללית בכלכלה במדינת הנכס או במקרה ספציפי של משבר בשוק הנדל"ן, ביצועי ההשקעה עלולים להיות תלויים במרכיב חיצוני לאיכות החברה היזמית וניהול הפרויקט. במקרה של שינויים בשוק, בביקושים, ברמות המחירים, אזי בהתאמה ישתנו ביצועי הנכס, והערכות השווי. במשבר הסאב פריים בשנת 2008 ראינו כיצד שינוי חיצוני בשוק הביא משקיעים רבים למחוק את הונם גם בהשקעות מעין אלו.
  • השקעה קבוצתית במיזם נדל"ן מניב בארצות הברית- רכישה של קומפלקס מגורים מאוכלס להשכרה.
  • מולטי פמילי עם מספר יחידות דיור המאפשר להנות מיתרונות לגודל בתפעול השוטף
  • תצורת יחידות מבוקשת על ידי אוכלוסיית שוכרים מקומית 
  • הנכס ממוקם נכון בסמיכות למרכז מטרופולין גדול
  • פוטנציאל השבחה על ידי שיפוץ והעלאת שכר דירה אשר כרגע מתחת למיר השוק.
  • הזדמנות לצמצום הוצאות על ידי הפחתת קצב תחלופת שוכרים.
  • חלוקת רווחים רבעונית למשקיעים
  • החזר מרבית קרן השקעה תוך 5 שנים
  • המשך קבלת רווחים שוטפים עד למכירת הנכס
  • השקעה מינימלית 100 אלף דולר \ יתכנו מספר מקומות בהשקעות החל מ- 200 אלף ש"ח.

  • אמינות ואחריות.  בוא נתחיל מהסוף. אנו מציעים לך להצטרף לצוות עם נסיון הצלחות מוכח. מה חשוב יותר מזה? בדקו חוות דעת על נדלניר במרשתת והיווכחו במובילות החד משמעית שלנו. 
  • מוניטין. היקף פעילות של מאות נכסים ביותר מ -10 שנים של ניסיון בהובלת ישראלים להצלחה בהשקעות נדל"ן בארצות הברית. אנחנו מכירים תודה לעדויות המפרגנות של כל משקיע ומוכנים לעבוד קשה כדי לקבל גם את שלך.
  • הגנה. יש לך הגנה מפני תקריות נפוצות של השקעות בנכסים גרועים שקשים להשכרה כי התגמול במודל העבודה של נדלניר מותנה בתוצאה של הצלחה בהשכרה ותפעול הנכסים. אנחנו מרוויחים על העבודה רק כאשר המשקיעים שלנו מרוויחים על ההשקעה.
  • מובילות מקצועית. מאחורי ההצלחה העקבית יש שיטה. שיטת נדלניר מבוססת על תהליך מיטבי מנוהל סיכונים. השיטה מבוססת על הכשרתו של ניר בבג'ני כמהנדס תעשייה והנסיון המקצועי בהנדסת תהליכים ושיפור שיטות. ניר מביא נסיון עשיר כמנהל פרויקטים ב-11 שנים בתעשייה. בנוסף, בעל נסיון של יותר מ 10 שנים של יישום ודיוק התהליכים בפרויקטי נדלן בארצות הברית. חשוב שתדעו! אין בישראל רגולציה המפקחת על הכשרה והליך ראוי של השקעות נדלן בחו"ל, ולכן עצם קיומה בשיטת העבודה של נדלניר אינו דבר שניתן לקחת כדבר מובן מאליו אשר תקבלו מכל חברת נדל"ן בחו"ל.
  • שקיפות. יש לך אפשרות להשקיע בתהליך ידוע מראש צעד-אחר-צעד. אצלנו הכל פתוח. כמו שתוכל להתרשם בפגישה איתנו במשרד, אנו לא מסתפקים רק בלתת לך תשובה לשאלה, אלא מתאמצים לספק לך הוכחות וללמד אותך איך תוכל לודא בעצמך את המידע.
  • בטחון. מתאים למי שרוצה להשקיע בלי אי-ודאות נוספת ומיותרת. בואו להנות מביצוע מדויק ומקצועי המבוסס על ניסיון. ליהנות מקשרים לצוותים אמריקאים שכבר הוכחו כמוצלחים.
  • למידה וצמיחה. משקיעים אשר נחשפו לשיטת נדלניר קיבלו כלים ודרכי פעולה אשר ישרתו גם אותך בכל ההשקעות שלך בעתיד.
  • קהילה. אנו מזמינים אותך להצטרף אל קהילת משקיעי נדלניר.  יש לנו קבוצת משקיעים פעילה בווטסאפ. כך שכל הזמן יש לך עם מי לדבר, להתעדכן, למצוא תשובות לשאלות וגם להכיר מעגל חברתי חדש של ישראלים שרוצים להתפתח ולצמוח בנדל"ן.
  • עדויות אני ממליץ לך לקרוא גם את מה שמספרים משקיעים שעבדו עם נדלניר. חלקם אף התנסו בהשקעות דרך יזמים אחרים ומעידים בצורה פומבית שהחוויה והתוצאה איתנו מוצלחת בהרבה מעל מה שהכירו קודם לכן ואף מעל לציפיותיהם בתחילת הדרך.

סיימנו בעדויות כי זהו הדבר בחושב ביותר! אנו מקווים שקראת מה משקיעים מספרים על נדלניר. בסוף עסקאות עושים עם אנשים. אי אפשר לעשות עסקאות טובות עם אנשים גרועים. אם השכלת לבחור אנשים טובים רק אז יבואו עסקאות מוצלחות, ולא להיפך. לכן, כאשר אנו בודקים איפה כדאי להשקיע כסף – חפשו אנשים ולא עסקאות.

  • מגמת עליית מחירים גבוהה בשנים האחרונות
  • מגמת עליית מחירים בשוק השכירות בשנה האחרונה באזורי הפעילות הנבחרים שלנו
  • אנו עובדים במדינות בארצות הברית בהם חוקים ידידותיים לבעלי-בתים
  • שיעור אכלוס דירות גבוה
  • שכר דירה גבוה ביחס למחירי הבתים
  • עבודה באזורי השקעה נבחרים המדורגים גבוה באזורי השקעה הטובים ביותר להשכרה בארה"ב
  • למידע נוסף למה כדאי להשקיע בנדלן בארצות הברית לחצו כאן
  • סכום השקעה החל מ 100 אלף דולר. ייתכנו מספר מקומות החל מ200 אלף
  • השקעה פסיבית למשקיע
  • חלוקת רווחים רבעונית למשקיעים
  • עדכונים רבעוניים בשקיפות מלאה
  • תכנית להחזר מרבית קרן ההשקעה תוך 5 שנים
  • המשך חלוקת הכנסה שוטפת גם לאחר החזר קרן ההשקעה ועד למכירה
  • רעב להצליח – נפגשתי עם משקיעים שחשבו שכל עסקה מצוינת אקח לעצמי. אבל הם לא מבינים שאם היה לי כסף להשקעות רבות נוספות, אז לא היתה לי בכלל סיבה להתאמץ ולהקים את העסק הזה עליו אני עמל רבות כל כך. חוץ מזה המציאות היא שהשקעתי את כל כספי. אני לא מיליונר. מעבר לכך הדבר החשוב לי באמת הוא שאני מאוד מאוד רוצה להצליח להרים את נדלניר להיות המוביל מספר 1 בישראל בכל הקשור להשקעות נדל”ן בארה”ב. אני אוהב את התחום הזה כל כך. אני מאמין שהדרך שלי להצליח היא לעזור לכם להרוויח ולהצליח כמה שיותר. אני נלחם על כל דולר שלכם.
  • מודל  שירות ייחודי – אני מאמין במודל הליווי כי יש לנו שותפות אינטרסים. הרי הרבה חברות נדל”ן מוכרות לך את הנכס, ולכן יש להן אינטרס למכור לכל קונה במחיר הגבוה ביותר. בליווי אישי אנחנו באותו הצד, איננו מוכרים לך את הנכס אלא עובדים יחד להשיג את הבית הכי טוב עבורך ובמחיר הכי זול.
  • מודל תשלום ייחודי – מודל אטרקטיבי לבדו זה לא מספיק. יש בהסכם אחריות להשגת התוצאות כי השגת תוצאה מוצלחת למשקיע היא תנאי לקבלת תגמול של נדלניר.

נעים מאוד שמי ניר בבג'ני. במקצועי מהנדס תעשייה וניהול מהטכניון בהצטיינות. בתחילת דרכי המקצועית עבדתי כמהנדס שכיר בחברה גלובאלית גדולה. צברתי כ-10 שנות ניסיון בשוק העבודה בניהול פרויקטים, ניהול סיכונים והנדסת תהליכי עבודה.

התחלתי את דרכי כמשקיע פרטי בשיטת ההשקעה הישירה. גיליתי שבאפשרותי לחסוך עשרות אלפי דולרים בעלויות ההשקעה של כל נכס ונכס.  סלדתי מהמודל הנפוץ שבו חברת שיווק נדל"ן מוכרת נכס השקעה לישראלים, זאת מפני שבמודל זה נעוץ ניגוד אינטרסים מובנה של קונה ומוכר, שעלול להסתיים בתוצאה גרועה יותר מרק רכישת נכס להשקעה במחיר מופקע.

בזכות הרקע המקצועי, פיתחתי תהליך ותשתית תפעולית חזקה לביצוע השקעות נדל”ן בארה”ב בשיטה מנוהלת סיכונים.

במהלך השנים עזרתי לישראלים רבים לבצע בדיוק כמוני השקעת נדל"ן בארה"ב בשיטת ההשקעה הישירה ובבעלות מלאה. צברתי ניסיון עבודה רב של מאות עסקאות נדל"ן ובמספר מדינות שונות בארצות הברית. בנוסף, בעל ניסיון השקעות במקבצי דיור מולטי פמילי. אספר לך בהמשך מה זו בדיוק השקעת נדל"ן ישירה מנוהלת סיכונים ואיך גיליתי את זה.

אני מזמין אותך לבקר אותי בפרופיל הפייסבוק שלי אם מעניין אותך להכיר יותר, ואני מאשר בקשת חברות של כל מי שרוצה, או פשוט ליצור איתי קשר ונכיר בשיחה אחד על אחד. הנה הטלפון שלי 03-9770799.

  • התחלתי לבדוק הזדמנויות להשקעות נדל”ן בארצות הברית בשנת 2010.
  • לאחר עבודת תשתית, רק בשנת 2012 ביצעתי את השקעת הנדל"ן הראשונה שלי באטלנטה, גורג'יה
  • מאז, ביצעתי לי ולמשקיעים בתכנית ליווי השקעה של נדלניר מאות השקעות נדלן להשכרה ב3 מדינות שונות בארצות הברית, במיקוד על אזור קליבלנד אוהיו
  • ביצעתי עשרות עסקאות פליפ, קנייה ומכירה ברווח
  • נסיון בעסקאות השכרה ארוכות טווח עם מימון מחדש להוצאת כספי ההשקעה הביתה, תוך ניצול הטבת מס 0% על הכסף היוצא חזרה. המשקיעים הגדילו את תיק הנכסים שלהם. אלה עסקאות שבהן ניתן ליצר לך שינוי כלכלי משמעותי ביותר מתזרים הכנסות חודשי שצומח על פני הזמן.
  • יש לי ניסיון בביצוע מספר עסקאות דיור מולטי פמילי בשיטת השקעה ישירה. בכל העסקאות הרווחנו פי 2-3 ממה שהישראלים מכירים דרך חברות השיווק הישראליות.
  • נסיון בשירות משקיעים ישראלים אשר הביא לדיוק הליך שירות בזכות פידבקים אשר יישמנו תוך חתירה מתמדת למצוינות ושיפור השירות
  • כמובן. התחלתי את הדרך אך ורק כמשקיע פרטי בכסף שלי, ואני ממשיך לעשות זאת היום ומשקיע בכפסי הפרטי יחד אתכם בעסקאות המולטי פמילי של נדלניר.
  • השקעתי כספים של בני משפחה וחברים טובים שראו את התוצאות וביקשו שאעזור גם להם לבצע השקעות דומות
  • בהמשך ליוויתי משקיעים בדיוק אבל בדיוק באותו התהליך כמו שהשקעתי לעצמי ועבור האנשים הקרובים לי ביותר.
  • ב-10 השנים האחרונות צברנו ניסיון של מאות עסקאות. בנינו מערכת משומנת שיכולה לעבוד גם בשבילך.

הטעות הנפוצה הראשונה שאולי עברה גם לך בראש היא להפסיד בגלל שקנית נדלן במחיר גבוה מדי ומופקע.
כן זה קורה בעיקר בגלל עוקצים של מתווכים, חברות אמריקאיות וגם גופי שיווק ישראלים. הסברתי לך למעלה איך למנוע את הטעות הזאת ב100 אחוז.

טעות נפוצה שנייה. הטעות שלי בתחילת הדרך היתה אחרת. במקום לקנות נכסים טובים במחיר סביר, הייתי חמדן וטעיתי לרכוש נכסים גרועים באזורי פשיעה במחיר זול.
ידעתי שאלה נכסים באזורי פשיעה, כן? גם היום ישראלים רבים עושים אצ הטעות הזאת. חלקם לא יודעים ואלה עקיצות של טורפים ישראלים רשעים. אבל בין אם ידעת או לא, הטעות שלך כמשקיע שנופל לטעות הזו היא דוקא בגלל  "שופינג תשואה". כלומר, להחליט בטעות ללכת על השקעה מסוימת רק כי התשואה המוצגת היא גבוהה יותר מאפשרויות אחרות.

הסבר על טעות "שופינג תשואה".
"אז למה ללכת על השקעות אחרות בתשואות נמוכות? מה אני פראייר?"
על הטעות הזאת שילמתי! כן אתה פראייר כי מה הסיכונים בהשקעה הזו לעומת האחרת?
זוכרים על להבין את "התמונה הגדולה" שדיברנו עליה למעלה? זה חשוב. אני שילמתי על הטעות הזאת לא רק בכסף, אלא גם בהרבה זמן ומאמצים לצאת מהבור. אחח איזה בור. זה לא דבר שמגלים ביום הראשון אחרי שסוגרים עסקת נדלן. זה יכה בך רק לאחר תקופת זמן בשוטף מול השוכרים ובעסקאות פליפ תיפגש עם הטעות במכירה. מה יהיה עומק הבור? תלוי עד אז כמה נכסים כאלה תצבור משל חפרת לעצמך בור עמוק.

מה המסלול המועדף עליך?
למזלי הכישלון הזה היה הנתיב שלי להצלחה. כעבור שנים, בזכות הדרך שעברתי התמקצעתי בנדלן.  לפני כן, נאלצתי לעזוב הכל ולטוס לארצות הברית לטפל בבעיות. גם שחזרתי לארץ המשכתי לעבוד ערב – ערב. נקלעתי לכך. בזכות מיומנויות ניהול פרויקטים ונסיון עבודה יום יומי עם אמריקאים, בניתי כתוצאה מכך את תהליך 4 השלבים להשקעה ישירה בנדל”ן בארה”ב. כיום, הליך זה הוא הבסיס לשירות הייחודי של נדלניר וגם הבסיס לקורס שאנו מציעים לך. כדי לקבל על כך פרטים נוספים ניתן להשאיר לנו קשר בטופס באתר.

מה יוצא לך לקבל במסלול הליווי של נדלניר?
חשוב לדעת ב2012 לא היה שירות כמו של נדלניר. מה שאנחנו נראה לך בפגישה ברמת התהליך, השקיפות, הדיוק, הנסיון שלנו ושל הצוות ובעיקר מודל האחריות של נדלניר לתוצאה מוצלחת עבורך. כל אלה הם תוצאה של מענה לחוסרים שאני לא מצאתי בתחילת הדרך שלי.

כנראה שהדבר החשוב ביותר לבדוק הוא מה מספרים לקוחות קודמים. לכן אנו מעודדים אותך לבדוק את הביקורות על נדלניר וגם את הביקורות על כל חברות נדל"ן בארצות הברית לפני החלטה. אנו טוענים שיש לנו את המוניטין המוביל בישראל! צברנו בעבודה קשה משקיעים ממליצים רבים וכולל משקיעים שניסו אותנו בהשוואה לחברות אחרות. תבדקו בעצמכם ותראו שזאת האמת.

נעים מאוד שמי ניר. במקצועי מהנדס תעשייה וניהול מהטכניון בהצטיינות. בתחילת דרכי המקצועית עבדתי כמהנדס שכיר בחברה גלובאלית גדולה. צברתי כ-10 שנות ניסיון בשוק העבודה בניהול פרויקטים, ניהול סיכונים והנדסת תהליכי עבודה.

התחלתי את דרכי כמשקיע פרטי בשיטת ההשקעה הישירה. גיליתי שבאפשרותי לחסוך עשרות אלפי דולרים בעלויות ההשקעה של כל נכס ונכס.  סלדתי מהמודל הנפוץ שבו חברת שיווק נדל"ן מוכרת נכס השקעה לישראלים, זאת מפני שבמודל זה נעוץ ניגוד אינטרסים מובנה של קונה ומוכר, שעלול להסתיים בתוצאה גרועה יותר מרק רכישת נכס להשקעה במחיר מופקע.

בזכות הרקע המקצועי, פיתחתי תהליך ותשתית תפעולית חזקה לביצוע השקעות נדל”ן בארה”ב בשיטה מנוהלת סיכונים.

במהלך השנים עזרתי לישראלים רבים לבצע בדיוק כמוני השקעת נדל"ן בארה"ב בשיטת ההשקעה הישירה ובבעלות מלאה. צברתי ניסיון עבודה רב של מאות עסקאות נדל"ן ובמספר מדינות שונות בארצות הברית. בנוסף, בעל ניסיון השקעות במקבצי דיור מולטי פמילי. אספר לך בהמשך מה זו בדיוק השקעת נדל"ן ישירה מנוהלת סיכונים ואיך גיליתי את זה.

אני מזמין אותך לבקר אותי בפרופיל הפייסבוק שלי אם מעניין אותך להכיר יותר, ואני מאשר בקשת חברות של כל מי שרוצה, או פשוט ליצור איתי קשר ונכיר בשיחה אחד על אחד. הנה הטלפון שלי 03-9770799.

  • התחלתי לבדוק הזדמנויות להשקעות נדל”ן בארצות הברית בשנת 2010.
  • לאחר עבודת תשתית, רק בשנת 2012 ביצעתי את השקעת הנדל"ן הראשונה שלי באטלנטה, גורג'יה
  • מאז, ביצעתי לי ולמשקיעים בתכנית ליווי השקעה של נדלניר מאות השקעות נדלן להשכרה ב3 מדינות שונות בארצות הברית, במיקוד על אזור קליבלנד אוהיו
  • ביצעתי עשרות עסקאות פליפ, קנייה ומכירה ברווח
  • נסיון בעסקאות השכרה ארוכות טווח עם מימון מחדש להוצאת כספי ההשקעה הביתה, תוך ניצול הטבת מס 0% על הכסף היוצא חזרה. המשקיעים הגדילו את תיק הנכסים שלהם. אלה עסקאות שבהן ניתן ליצר לך שינוי כלכלי משמעותי ביותר מתזרים הכנסות חודשי שצומח על פני הזמן.
  • יש לי ניסיון בביצוע מספר עסקאות דיור מולטי פמילי בשיטת השקעה ישירה. בכל העסקאות הרווחנו פי 2-3 ממה שהישראלים מכירים דרך חברות השיווק הישראליות.
  • נסיון בשירות משקיעים ישראלים אשר הביא לדיוק הליך שירות בזכות פידבקים אשר יישמנו תוך חתירה מתמדת למצוינות ושיפור השירות
  • כמובן. התחלתי את הדרך אך ורק כמשקיע פרטי בכסף שלי, ואני ממשיך לעשות זאת היום
  • השקעתי כספים של בני משפחה וחברים טובים שראו את התוצאות וביקשו שאעזור גם להם לבצע השקעות דומות
  • בהמשך ליוויתי משקיעים בדיוק אבל בדיוק באותו התהליך כמו שהשקעתי לעצמי ועבור האנשים הקרובים לי ביותר.
  • ב-10 השנים האחרונות צברנו ניסיון של מאות עסקאות. בנינו מערכת משומנת שיכולה לעבוד גם בשבילך.

האתגר הראשון שהייתי צריך להתמודד מולו היה דוקא יותר פסיכולוגי ורגשי. כי מבחינת המספרים והעובדות, הבנתי במהלך הבדיקות שהזדמנות השקעה בדירות בארה”ב משתלמת הרבה יותר מאפשרויות הנדל”ן בבית בישראל. אני מתאר לעצמי שההרגשה הזאת יכולה להיות מוכרת גם לך.

בנוסף, אנשים מהסביבה הקרובה אליי הזהירו אותי לא לצאת למסע הרפתקאות. אפילו אבא שלי אמר לי "אתה מהנדס מהטכניון הולך ושם את המשכורת שלך מעבר לים, תגיד השתגעת?" הכוונות של כולם היו טובות אבל זה השפיע עליי ועיכב אותי מלהתקדם.

השינוי הגיע רק כעבור שנים בהמשך הדרך כאשר רבים מהם כולל אבי ביקשו ממני להשקיע גם עבורם. אני זוכר את הערב שהראיתי לאבא שלי את חשבון הבנק עם סכומים של אלפי דולרים שנכנסים לחשבון כל חודש כבר כשנתיים. השיא היה כשהוא ביקש שאשקיע גם בשבילו. זה הדהים אותי מכיון שהוא הזהיר אותי כל כך הרבה שלא כדאי לעשות את זה. זה היה רגע מיוחד עבורי שבו הרגשתי שיש כאן משהו גדול יותר ממה שדמיינתי בתחילת הדרך. בשלב הזה נולדה נדלניר.

לסיכום, בכנות עיקר החששות שלי בתחילת הדרך היו מהלא נודע.
במיוחד חששתי מניהול נדל”ן בשלט רחוק, זאת למרות שיש לי ניסיון של הרבה שנים בניהול ובעבודה יומיומית עם אמריקאים ומרחוק.

הנה כמה מהשאלות והחששות העיקריים שעברו לי בראש בתחילת הדרך:

  • איך מוצאים בעלי מקצוע ישרים ואמינים בארצות הברית?
  • איך לדעת שקנית נכס שייצר לך רווחים ולא יהפוך עליך לנטל ויצירת הפסדים?
  • איך אפשר להימנע מהצורך לטוס לארצות הברית? לטוס בשביל רכישה, שיפוץ או בעיות אחרות ?
  • איך אני יכול להעביר כסף לארצות הברית בביטחון של 100 אחוז על הכסף שלי עם חשבון נאמנות עו"ד כמו בישראל?
  • איך אמצא שוכרים ואיך יועברו לי התשלומים כל חודש לחשבון הבנק שלי?
  • איך אוכל לבדוק בעצמי את אמיתות הדברים ב100% ?
  • איך אדע שהשוכר לא מחרב לי את הנכס ?

אלה רק חלק מהשאלות שהיו לי. המכנה המשותף לכל השאלות האלו – שכולן פתירות. לא רק אנחנו יודעים את זה אלא משקיעים רבים מכל רחבי העולם מצליחים ליהנות מהיתרונות של הנדל”ן האמריקני מבלי לטוס לשם. למעשה, רובם לא מגיעים לשם בכלל. לי לקח שנים רבות וגם נאלצתי לשלם ביוקר עד שלמדתי איך לפתור את הבעיות האלו בצורה נכונה ואיכותית אבל בדיעבד כך נולדה נדלניר. הסיפור שלי במדריך סודות ההשקעה החינמי של נדלניר. אבל אין שום סיבה שגם לך יקרו כל התלאות לעבור את כל הדרך הזו, כאשר יש לך דרכים טובות לדלג עליהם.

למרות כל השאלות והבעיות אני לא יכולתי פשוט להתעלם מההזדמנות הזו, למה?

דבר ראשון בגלל הנגישות. כי אפשר להיכנס להשקיע בארה”ב בסכומים נמוכים יחסית לישראל. חשבתי לעצמי שגם אם במקרה הכי גרוע זה לא יעבוד כמו שציפיתי, אני אמכור אחרי כמה חודשים ועדין אשמור על הקרן של הכסף שהשקעתי, מכיון שיש לי את נכס הנדל”ן למכור אותו. כמובן, בשלב הזה ידעתי שאפשר לקבל בטחון של 100% בהעברת הכסף לעסקה לחשבון נאמנות. בנוסף, בזכות שיטת השקעה הישירה המאפשרת לקנות נכס במחיר טוב ביחס למחיר השוק,מצאתי פתרון פשוט לפחד הבסיסי של הפסד קרן ההשקעה. ברגע שהיה לי ברור מעל כל ספק שברכישה בהליך הסטנדרטי המקצועי אפשר להגן על הפסד קרן השקעה, זה שחרר אותי.

גם חשבתי מה אעשה במקום זה עם הכסף? בקניית בית להשכרה בארץ אתה שם את כל הכסף שיש או אין לך כהון עצמי ועוד אחרי זה עליך להעביר את כל הכנסות שכר הדירה שלך לבנק כדי לכסות את המשכנתה. חשבתי לעצמי איך זה נקרא ללכת על בטוח? הדבר הבטוח היחיד הוא שלא תקבל שקל רווח לכיס עשרות שנים מהנדל”ן בארץ, כי כל הרווח הוא של המוכר ושל הבנק שמעביד אותך לרווח שלו. למה עליי להמר שיגיע בעתיד קונה פראייר כמוני שמוכן לקבל מצב שיעברו עשרות שנים מהחיים לפני שאמכור בעתיד ברווח, ומי יודע אם ומתי זה יקרה אם בכלל? היום אני יודע. בישראל הנדלן יותר קשה מארצות הברית. משקיעים סובלים כאן גם בגלל המחירים הגבוהים, וגם בגלל החוקים שמגנים על השוכרים וגם בגלל המיסוי.

תוצאות מיידיות – להנות מהפירות עכשיו בארצות הברית אפשר בקלות ובלי מרפקים וזיעה לייצר מיידית הכנסה של אלפי שקלים בחודש לכיס. מיד ברכישה ולא בעוד 20 שנים. מעניין אותך להנות מרווחי הון על פני הזמן אבל כבר מהרגע הראשון לקבל קבוע כל חודש הכנסה פסיבית של כמה אלפי שקלים מכל נכס? אני רציתי שינוי בחיים. דמיינתי כמה טוב זה יהיה ליצור הכנסה חודשית נוספת ומשמעותית. בעיקר חלמתי לשבור את התלות בעבודה השכירה היומיומית.

בגלל התשואה בשורה התחתונה מעבר לכך, במשך החודשים שעברו בדקתי בקפידה את האזורים בארה”ב, את השוק, הנכסים והמספרים בתכניות העסקיות. מצאתי שהתשואות בארה”ב גבוהות פי 2 – 3 יותר מהנדל”ן בישראל וזאת אחרי כל החישובים והתרחישים השונים.

התמונה הגדולה. אני רוצה להשקיע בנדלן. עם כל הכבוד לישראל, ארצות הברית היא כלכלה גדולה הרבה יותר. רכישה בבעלות מלאה של בתים פרטיים – נתיב השקעה הכי סולידי שיש. מגורים להשכרה – צורך בסיסי שלא הולך להיעלם, בטח שלא בארצות הברית. אני לא יודע מה יהיה עוד 20 שנה אבל תהיה ארצות הברית, יהיו שם אנשים והם יגורו בבתים. אני חושב שזה די בטוח.

“זה מוחשי, זה מוצק, זה יפהפה. זה אומנותי בעיניי ואני פשוט אוהב נדל”ן”  – דונלד טראמפ.

זהו. יש רגעים בחיים שצריך פשוט לקבל החלטה. זה מה שמפריד את מי שמדברים לעומת מי שעושים. אני גם מאמין שהדרך הכי טובה ללמוד זה לעשות. ומה לעשות, העובדה היא שרק מי שפועל מרוויח –  אז החלטתי שהפעם אני לא מרשה לעצמי לפספס את ההזדמנות. ומה איתך?

התחלתי להתקשר אל מתווכים אמריקאים כל ערב. שאלתי שאלות, הצלבתי מידע, בדקתי עם עורכי- דין, בדקתי עם משקיעים עצמאים ועם יזמים אחרים. התחברתי עם שמאי אמריקאי ושילמתי לו שילמד אותי להעריך שווי נכסים כמו שמאי. הבנתי שניתן ממש בפשטות לדעת כמה שווה כל בית שרוכשים בארצות הברית ועוד לפני הסגירה שלו. במקרה הכי גרוע זה עולה כמה מאות דולרים לשלוח שמאי נדלן. קל!
אבל מה זה יעזור לי לדעת שהבית שווה את  מה שאני משלם אם יעקצו אותי ובכלל הבית לא יעבור לבעלותי?

מצאתי שיש בארצות הברית תהליך פשוט ומסודר לקנות נכס בצורה בטוחה ב100%. קוראים לזה תהליך טייטל. אני כותב בטוח במאה אחוז כי אם אתה קונה נכס בתהליך טייט סטנדרטי, אז חברת ביטוח אמריקאית תהיה מוכנה למכור לך ביטוח על הכסף שלך להגן עליך במקרה שלא תקבל את הנכס לבעלותך. אפילו בארץ אי אפשר להגיע בפשטות כזו לרמת בטחון שהכסף יגיע ליעדו, ושבצד השני  הנכס יעבור לבעלותך, נקי מחובות ושעבודים ועוד עם ביטוח. אם מעניין אותך ללמוד עוד אז יש לנו מידע על תהליך טייטל אמריקאי בבלוג מאמרים וגם בוידאו יוטיוב.

בחרתי לצאת לדרך עצמאית בהשקעות נדל”ן ישירות באמריקה, אבך היה קאץ' אחד נוסף שלא לקחתי בחשבון. לצערי היו כמה מלכודות בהשקעות נדל”ן בארה”ב שעוד לא הבנתי בשלב הזה. שילמתי בהמשך על השיעורים האלה לא מעט כסף עד שהצלחתי להגיע ליכולת של הצלחה שוב ושוב באופן עקבי ושיטתי. רוב הבעיות שלי היו עם אנשים. החלפתי חברות ניהול, החלפתי קבלנים, החלפתי פקחים. לי לא היה מי שיעזור להשקיע ישירות ובהצלחה ישר על הפעם הראשונה. אבל אין שום סיבה שזה יקרה גם לך. השירות של נדלניר מגיע מהלב כי בשבילנו זו שליחות לעזור לך לדלג מעל כל המוקשים בדרך. רוצה לקבל פרטים? אשמח לקבל ממך פנייה ולקבוע איתך פגישה יחד כדי להכיר אותך טוב יותר ולשתף אותך איך התהליך עובד צעד אחרי צעד.

הטעות הנפוצה הראשונה שאולי עברה גם לך בראש היא להפסיד בגלל שקנית נדלן במחיר גבוה מדי ומופקע.
כן זה קורה בעיקר בגלל עוקצים של מתווכים, חברות אמריקאיות וגם גופי שיווק ישראלים. הסברתי לך למעלה איך למנוע את הטעות הזאת ב100 אחוז.

טעות נפוצה שנייה. הטעות שלי בתחילת הדרך היתה אחרת. במקום לקנות נכסים טובים במחיר סביר, הייתי חמדן וטעיתי לרכוש נכסים גרועים באזורי פשיעה במחיר זול.
ידעתי שאלה נכסים באזורי פשיעה, כן? גם היום ישראלים רבים עושים אצ הטעות הזאת. חלקם לא יודעים ואלה עקיצות של טורפים ישראלים רשעים. אבל בין אם ידעת או לא, הטעות שלך כמשקיע שנופל לטעות הזו היא דוקא בגלל  "שופינג תשואה". כלומר, להחליט בטעות ללכת על השקעה מסוימת רק כי התשואה המוצגת היא גבוהה יותר מאפשרויות אחרות.

הסבר על טעות "שופינג תשואה".
"אז למה ללכת על השקעות אחרות בתשואות נמוכות? מה אני פראייר?"
על הטעות הזאת שילמתי! כן אתה פראייר כי מה הסיכונים בהשקעה הזו לעומת האחרת?
זוכרים על להבין את "התמונה הגדולה" שדיברנו עליה למעלה? זה חשוב. אני שילמתי על הטעות הזאת לא רק בכסף, אלא גם בהרבה זמן ומאמצים לצאת מהבור. אחח איזה בור. זה לא דבר שמגלים ביום הראשון אחרי שסוגרים עסקת נדלן. זה יכה בך רק לאחר תקופת זמן בשוטף מול השוכרים ובעסקאות פליפ תיפגש עם הטעות במכירה. מה יהיה עומק הבור? תלוי עד אז כמה נכסים כאלה תצבור משל חפרת לעצמך בור עמוק.

מה המסלול המועדף עליך?
למזלי הכישלון הזה היה הנתיב שלי להצלחה. כעבור שנים, בזכות הדרך שעברתי התמקצעתי בנדלן.  לפני כן, נאלצתי לעזוב הכל ולטוס לארצות הברית לטפל בבעיות. גם שחזרתי לארץ המשכתי לעבוד ערב – ערב. נקלעתי לכך. בזכות מיומנויות ניהול פרויקטים ונסיון עבודה יום יומי עם אמריקאים, בניתי כתוצאה מכך את תהליך 4 השלבים להשקעה ישירה בנדל”ן בארה”ב. כיום, הליך זה הוא הבסיס לשירות הייחודי של נדלניר וגם הבסיס לקורס שאנו מציעים לך. כדי לקבל על כך פרטים נוספים ניתן להשאיר לנו קשר בטופס באתר.

מה יוצא לך לקבל במסלול הליווי של נדלניר?
חשוב לדעת ב2012 לא היה שירות כמו של נדלניר. מה שאנחנו נראה לך בפגישה ברמת התהליך, השקיפות, הדיוק, הנסיון שלנו ושל הצוות ובעיקר מודל האחריות של נדלניר לתוצאה מוצלחת עבורך. כל אלה הם תוצאה של מענה לחוסרים שאני לא מצאתי בתחילת הדרך שלי.

בוודאי!

בפגישה נעבור איתך על דוגמאות מפורטות של השקעות קודמות שסיימנו.

בנוסף, באתר נדלניר יש דוגמאות של עסקאות עם תכנית עסקית מפורטת, תמונות, וידאו ומידע נוסף רב.

אגב, ניתן בקלות לבדוק את זה באינטרנט באתרי מידע חיצוניים אמריקאים. למשל, יש מאגרי מידע שמתעדים מחירי סגירת עסקאות. יש לוחות מודעות נדלן אמריקאים כמו ZILLOW, שם ניתן להקיש כתובת נכס ולקבל עליה מידע רב. למשל לראות מתי בית נמכר, מתי עלה להשכרה, באיזה מחיר עלה להשכרה, ומתי ירד.

אחד העקרונות שלי במענה לשאלות שלך בפגישה יחד, הוא לא רק לתת לך תשובה ברורה לכל שאלה, אלא להראות לך איך אתה יכול לוודא זאת בעצמך בקלות. יכול לעניין אותך להיפגש כדי לקבל פרטים ומענה לשאלות נוספות? תשאיר\י פרטים בטופס קשר באתר ונשמח לחזור אליך לשיחת טלפון מקדימה קצרה לבדיקת התאמה הדדית, לפני תיאום פגישה.

כנראה שהדבר החשוב ביותר לבדוק הוא מה מספרים לקוחות קודמים. לכן אנו מעודדים אותך לבדוק את הביקורות על נדלניר וגם את הביקורות על כל חברות נדל"ן בארצות הברית לפני החלטה. אנו טוענים שיש לנו את המוניטין המוביל בישראל! צברנו בעבודה קשה משקיעים ממליצים רבים וכולל משקיעים שניסו אותנו בהשוואה לחברות אחרות. תבדקו בעצמכם ותראו שזאת האמת.

  • רעב להצליח – נפגשתי עם משקיעים שחשבו שכל עסקה מצוינת אקח לעצמי. אבל הם לא מבינים שאם היה לי כסף להשקעות רבות נוספות, אז לא היתה לי בכלל סיבה להתאמץ ולהקים את העסק הזה עליו אני עמל רבות כל כך. חוץ מזה המציאות היא שהשקעתי את כל כספי. אני לא מיליונר. מעבר לכך הדבר החשוב לי באמת הוא שאני מאוד מאוד רוצה להצליח להרים את נדלניר להיות המוביל מספר 1 בישראל בכל הקשור להשקעות נדל”ן בארה”ב. אני אוהב את התחום הזה כל כך. אני מאמין שהדרך שלי להצליח היא לעזור לכם להרוויח ולהצליח כמה שיותר. אני נלחם על כל דולר שלכם.
  • מודל  שירות ייחודי – אני מאמין במודל הליווי כי יש לנו שותפות אינטרסים. הרי הרבה חברות נדל”ן מוכרות לך את הנכס, ולכן יש להן אינטרס למכור לכל קונה במחיר הגבוה ביותר. בליווי אישי אנחנו באותו הצד, איננו מוכרים לך את הנכס אלא עובדים יחד להשיג את הבית הכי טוב עבורך ובמחיר הכי זול.
  • מודל תשלום ייחודי – מודל ליווי לבדו זה לא מספיק. יש בהסכם מחויבות להשגת התוצאות שהבטחנו לך. כי בחוזה השירות העלות תלויה בהשגת תוצאה מוצלחת למשקיע, ובהתאם לציפיות שהגדרנו יחד מראש.
  • אחריות לתוצאה.  בוא נתחיל מהסוף. אתה תקבל מודל ייחודי ובו התשלום על השירות רק אחרי שהנכס שלך מושכר. מה יותר מזה? למטה זה רק ההסבר מאיפה יש לנו ביטחון לתת לך את האחריות הזאת שלא תקבל בשום מקום אחר.
  • מוניטין. היקף פעילות של מאות נכסים ב-10 שנים של ניסיון בהובלת ישראלים להצלחה. אנחנו מכירים תודה לעדויות המפרגנות של כל משקיע ומוכנים לעבוד קשה כדי לקבל גם את שלך.
  • הגנה. יש לך הגנה מפני תקריות נפוצות של השקעות בנכסים גרועים שקשים להשכרה כי התגמול במודל נדלניר מותנה בתוצאה של הצלחה בהשכרת הנכס שלך
  • מובילות מקצועית. מאחורי ההצלחה יש שיטה. שיטת נדלניר מבוססת על תהליך מיטבי מנוהל סיכונים. השיטה מבוססת על הכשרתי כמהנדס תעשייה. התמחותי בהנדסת תהליך ושיפור שיטות. ניסיוני כמנהל פרויקטים ב-11 שנים בתעשייה. 10 שנים של יישום ודיוק התהליכים בנדלן בארצות הברית. איני כותב זאת חלילה להתרברב, אלא כי חשוב שתדע שאין בישראל רגולציה המפקחת על הכשרה והליך ראוי של השקעות נדלן בחו"ל, ולכן עצם קיומה כאן אינו דבר שניתן לקבל כדבר מובן מאליו אשר תקבל מכל חברה.
  • שקיפות. יש לך אפשרות להשקיע בתהליך ידוע מראש צעד-אחר-צעד. אצלנו הכל פתוח יש לך גישה לכל אנשי הצוות האמריקאים. בנוסף, כמו שתוכל להתרשם בפגישה שלנו, אנו לא מסתפקים רק בלתת לך תשובה לשאלה, אלא מתאמצים לספק לך הוכחות וללמד אותך איך תוכל לבודא בעצמך.
  • בטחון. מתאים למי שרוצה להשקיע בלי אי-ודאות מיותרת. . בנוסף, להנות מביצוע מדויק ומקצועי המבוסס על ניסיון. ליהנות מקשרים לצוותים אמריקאים שכבר הוכחו כמוצלחים.
  • למידה וצמיחה. משקיעים אשר נחשפו לשיטת נדלניר קיבלו כלים ודרכי פעולה אשר ישרתו גם אותך בכל ההשקעות שלך בעתיד.
  • קהילה. אני מזמין אותך להצטרף אל קהילת משקיעי נדלניר.  יש לנו קבוצת משקיעים פעילה בווטסאפ. לכולם יש נכסים דומים במיקום כמו שלך. כך שכל הזמן יש לך עם מי לדבר, להתעדכן, למצוא תשובות לשאלות וגם להכיר מעגל חברתי חדש.
  • עדויות אני ממליץ לך לקרוא גם את מה שמספרים משקיעים שעבדו עם נדלניר. חלקם אף התנסו בהשקעות דרך יזמים אחרים ומעידים בצורה פומבית שהחוויה והתוצאה איתנו מוצלחת בהרבה מעל מה שהכירו קודם לכן ואף מעל לציפיותיהם בתחילת הדרך.

סיימתי בעדויות כי אני מקווה שקראת מה משקיעים מספרים על נדלניר. בסוף עסקאות עושים עם אנשים. אם השכלת לבחור אנשים טובים רק אז יבואו עסקאות מוצלחות, ולא להיפך. לכן, כאשר אתה תר לאחר השקעת כספך – חפש אנשים ולא עסקאות.

  • מה זה ליווי אישי? ליווי אישי הוא שירות ניהול פרויקט ההשקעה שלך בנדל"ן.  מכיון שאין לכך הגדרה במילון, זו תהיה טעות שלך להניח שהתשובה כאן נכונה במקומות אחרים. לכן, עליך לברר עם כל נותן שירות מה שירות ניהול הפרויקט מכיל.
  • אז אתה המתווך בעסקה, נכון? לא זו טעות נפוצה. זה לא תיווך עסקה, למעשה יש בעסקה מתווך אמריקאי. תכף אסביר לך מה ההבדל.
  • מה כולל הליווי של נדלניר?
    קניית בית. איתור נכס הזדמנותי להשקעה ישירה.
    בדיקות נאותות. של הנכס בשיטת נדלניר מנוהלת סיכונים הייחודית.
    שיפוץ בית לקראת השכרה, במידת הצורך.
    השכרת הנכס. תחילת קבלת הכנסה חודשית על ההשקעה.

אנחנו אלווה אותך יד ביד לאורך כל התהליך לבצע השקעה ישירה בדיוק כמו שביצענו כבר מאות פעמים. כדי לקבל  את כל הפרטים, נשמח שתמלא פנייה בטופס קשר באתר. אנחנו נחזור אליך בשיחת טלפון בהקדם.

new-logo.png

מלא פרטים לקבלת השיעור בחינם!

[contact-form-7 id="13741" title="הרשמה לשיעור מבוא להשקעות חינם"]
פתיחת צ'אט
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
היי! אנחנו פה, יש לך שאלה?
דילוג לתוכן